Om Ursprung Digital
Hvem er Ursprung Digital?
Ursprung Digital giver dig svar på, hvem dine kunder er, hvad de søger efter, hvad deres behov er, og hvordan du kan gøre din digitale kommunikation relevant.
Giver dit brand troværdigt indhold
Hvad er godt indhold? Mange vil sige, at godt indhold er det indhold, som giver virksomhederne penge i lommen. Rent faktisk har godt indhold intet med penge at gøre.
Godt indhold er lig med en høj grad af troværdighed til det, der er skrevet, bliver sagt eller visualiseret. Jo mere man er overbevist om troværdigheden af indholdet, desto bedre er det.
Læs mere om troværdigt indhold
Marketing og filosofi giver troværdigt indhold
Ursprung Digital forener marketing og filosofi. Det betyder, at produktet bliver kreativt, troværdigt og originalt content til dig.
Digital Marketing alene, kan kun se et aspekt af digital kommunikation. Filosofi giver Marketing et fokus på mennesker, brugere og brugbarhed. Ved at reflektere over hvad der egentlig er vigtigt for os som brugere, mennesker og kunder, bliver indholdet til noget andet end udelukkende data, forkortelser, kortsigtede delmål og hurtige beslutninger, som er kendte fordomme om marketing.
Filosofi stiller spørgsmål til Marketing. Det kræver altså noget af Marketing og deres strategiers beslutningsgrundlag.
Jo mere der bliver krævet af indholdet desto mere præcist og troværdigt bliver resultatet.
Det giver dig flere konverteringer og større tilfredshed.
ROI øges ved troværdigt indhold
Return On Invest er det, du får tilbage for din investering. Det udregnes hovedsageligt i tal baseret på, hvor mange penge der er blevet investeret i noget, og hvad output er.
Output måles i ét tal. Men hvad med alle de tal, der førte til dette ene tal? Det er her troværdigt indhold kommer i spil.
Troværdigt indhold er gaven, der bliver ved med at give. Med det mener vi, at investeringen i troværdigt og pålideligt indhold er de små tiltag, der tilsammen skaber en livslang investering i dit brand og din virksomheds helt særlige DNA.
Med andre ord: godt indhold er en livstids ROI, en Customer Lifetime Value (CLV), som er svær at sammenligne med nogle andre konkrete investeringer.
Customer Lifetime Value måles på tværs af kanaler, devices og over længere tidsperioder.
Har du flere spørgsmål til digital kommunikation?
Kontakt os på: christopher@ursprung.dk eller tlf. 2815 5835